Hem över helgen

2013-11-09 | 10:51:19 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan! Sitter just nu på tåget mot Borås, ute öser regnet ner så det är faktiskt rätt mysigt att åka tåg. Stannar bara hos mamma och pappa en natt dock, redan imorgon åker jag till Falkenberg och till älsklingen igen. Kände för att åka hem i helgen då Adrian jobbar både lördag och söndag, så då får jag tid för min familj och han tid för sina vänner. :)
 
Jag har laddat upp med två clementiner och tänkte kolla lite på film men SÅKLART har jag glömt mina hörlurar. Letade som en galning hemma men var tillslut tvungen att springa till tåget utan större resultat. Så får ha lågt ljud på datorn, tur att vagnen näst intill är tom..
_______________________ Kommentarer _________________________________________________