Vad är det för dag ens?

2013-06-19 | 19:14:00 | Allmänt | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Känns som att jag tappat all kontroll, över allting. Vad det är för veckodag tillexempel, eller saker jag måste göra. Blir lätt så när man har sommarlov, men det är skönt på ett sätt också.
 
Idag vaknade jag bakis och febrig, ingen bra kombination kan jag säga. Skulle jobbat men jag sjukanmälde mig för jag mådde fortfarande inte bra när halva dagen hade gått... Åkte istället hem till Jonte en stund, och när han åkte tillbaka till jobbet efter sin lunch så la jag mig i soffan och kollade tv med hans lillasyster. Dock somnade vi rätt snabbt haha...
 
 
Haha knashund... som för övrigt fyller 9 år idag ♥
_______________________ Kommentarer _________________________________________________